arribant al final...

divendres, 23 d’octubre del 2009 | |


arribant al final..., originalmente cargada por dp Chaigneau fotos.


Creative Commons License

després de tres anys vivint en Alcoi deixe Alcoi. M'estic anant poc a poc, ja m'he mudat, però seguisc treballant allí, així que la ruptura no està sent dramàtica. Al anarmen tinc sensacions contradictòries...per una part tinc ganes i per l'altra enyoraré molt els seus carrers, les vistes a la muntanya des de la meua terraça,els companys que he fet....en alcoi he aprés fotografia, i me l'ha ensenyat alcoi, el poble, els seus carrers, la seva gent, la vida que allí passa...he aprés molt d'ell i ell m'ha oferit com a regal moltes imatges, molts instants que em quede per a mi pero que m'agradaria compartir també amb tot el que passe per ací.

2 comentaris:

Kike Pérez Colomer ha dit...

per dir algo... jo utilitzaria la ferramenta del ps DEFORMAR per corregir la perspectiva dels últims graons

el bw, com sempre, impecable...

per cert David, tens una errada en la explicació del encapçalament del bloc acmpanyar o algo aixì...

David Pons Chaigneau ha dit...

Gracies pel comentari Kike...miraré d'utilitzar aquesta ferramenta.
ja he corregit l'error a la descripció del bloc.
gràcies

Fotos recents

Amb la tecnologia de Blogger.